MoDeRaToR
Koszulka Złodzieja
Zbroja
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3
Cena sprzedaży: 50pr
Dobry Łuk
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 33 - 39
Cechy: Trafienie -5, ilość ataków na rundę: 5
Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 15
Cena sprzedaży: 50pr
Dobry Kask Zmysłów
Hełm
Obrona: 5
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Wymagania: SIŁA: 9, POZIOM: 3
Cena sprzedaży: 250pr
Kominiarka Pasterza
Hełm
Obrona: -3
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4
Cena sprzedaży: 300pr
Dobra Kominiarka Podróżnika
Hełm
Obrona: 5
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 5
Cena sprzedaży: 100pr
Zwinna Maczuga
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, ZWINNOŚĆ +4, ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 10
Cena sprzedaży: 1k
Dobry Krótki łuk
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 33
Cechy: Trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 4, WIEDZA: 12
Cena sprzedaży: 100pr
Offline